|
Автоматизация работы с клиентами
|
|
| Foovene | Дата: Пятница, 16.10.2020, 14:46 | Сообщение # 1 |
 Генерал-майор
Группа: Проверенные
Репутация: 1
Статус: Offline
|
https://www.orticon.ru/products/1s-strakhovaya-kompaniya-8-3-korp/
|
| |
| |
| batagpavel | Дата: Понедельник, 26.04.2021, 23:54 | Сообщение # 2 |
|
Полковник
Группа: Проверенные
Репутация: 0
Статус: Offline
|
Ви коли-небудь могли собі уявити, що керувати своїм бізнесом може бути легше, ніж тримати чашку кави у руках? Я, наприклад, ні. Дуже довго я побоювалась відкривати свою кав'ярню саме через те, що вважала із великою купою звітів я просто ніколи не впораюсь одна. А крім цього треба стежити за персоналом, контролювати продажі, витрати й таке інше. Але мій друг мене заспокоїв та показав мені чудову програму Smart Touch https://smarttouchpos.eu/ua/ , яка може все це робити майже повністю за мене. Я просто тепер відкриваю додаток у свому смартфоні та можу бачити всі автоматичні звіти, котрі формуються менше ніж за хвилину. Це просто неймовірно !
|
| |
| |
| vikavas | Дата: Вторник, 01.06.2021, 21:50 | Сообщение # 3 |
|
Полковник
Группа: Проверенные
Репутация: 0
Статус: Offline
|
Тоже очень интересует автоматизация общения с клиентом. Какие есть варианты?
|
| |
| |
| karishka15 | Дата: Вторник, 01.06.2021, 21:53 | Сообщение # 4 |
|
Полковник
Группа: Проверенные
Репутация: 0
Статус: Offline
|
Цитата vikavas (  ) Тоже очень интересует автоматизация общения с клиентом. Какие есть варианты? Рассмотрите варианты автоматизации телефонии от мтт https://www.mtt.ru/industries/. Они предлагают решения для различных отраслей
|
| |
| |
| lvivskyi2000 | Дата: Среда, Сегодня, 22:40 | Сообщение # 5 |
|
Сержант
Группа: Проверенные
Репутация: 0
Статус: Offline
|
У нас стояла схожа проблема, багато каналів зв’язку, і майже нереально було нічого не загубити. Люди пишуть у Viber, Instagram, Telegram, на пошту, через сайт… і в якийсь момент адміни просто не встигають все обробляти. Ми підключили KeyCRM, і це перше рішення, яке реально зібрало все в один інтерфейс. Видно історію кожного клієнта, є автоматичні нагадування, задачі для персоналу і нормальна аналітика. Якщо шукаєш повноцінну автоматизацію спілкування, раджу придивитися до цього варіанту https://keycrm.app/
|
| |
| |