Мебель и интерьер своими руками

[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » САПР » Общие вопросы. » ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ЛІКАРСЬКИМИ ЗАСОБАМИ У КЛІНІЦІ
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ЛІКАРСЬКИМИ ЗАСОБАМИ У КЛІНІЦІ
Pravova_DopomogaДата: Четверг, 27.10.2022, 01:16 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Проверенные
Репутация: 0
Статус: Offline
Робота з лікарськими засобами є важливою частиною життєдіяльності клініки в цілому - важливо належно вести документацію у цій сфері не лише для безпеки перед перевірками Вашого бізнесу, але і для безпеки пацієнтів, стандартизації та оптимізації діяльності персоналу.  Перш за все, необхідно належно прописати наказ про організацію роботи з лікарськими засобами. Так, у кожному закладі повинна бути особа, яку уповноважили на контроль якості препаратів лікарських засобів. Зазвичай це медична сестра. Відомості про цю особу упродовж десяти днів після її призначення повідомляються відповідному територіальному органу Держлікслужби. Лікарські засоби повинні закуповуватись лише у тих постачальників, які мають відповідні ліцензії на виробництво таких засобів та торгівлю ними, а також на роботу з наркотичними засобами, психотропними речовинами та прекурсорами, тощо. Упродовж п’яти років заклад має зберігати усі підтверджуючі документи, що стосувалися купівлі лікарських засобів. За утилізацією засобів заклади повинні звертатися лише до тих суб’єктів господарювання, які отримали відповідні дозвільні документи. За потреби утилізувати лікарські засоби, необхідно заповнювати стандартизовану форму, якою повідомляють Держлікслужбу про наявні у них лікарські засоби, що підлягають утилізації. Тобто якщо ви не плануєте утилізувати відходи самостійно - вам потрібно буде укласти угоду з підприємством, яке має ліцензію на утилізацію небезпечних відходів. Якщо ж плануєте утилізувати відходи самостійно - вам знадобиться додаткова ліцензія. Важливо! Якщо препарати чи медикаменти, що необхідно утилізувати, були отримані як гуманітарна чи благодійна допомога, їх утилізація має відбуватися згідно з  Порядком, затвердженим Постановою Кабміну від 28 квітня 2000 року №728. При плануванні приміщень медичного закладу, необхідно керуватися не лише ДБН, важливо враховувати також вимоги до приміщень, у яких Ви плануєте зберігати препарати й медикаменти, які будуть використовуватися у діяльності закладу. Вони мають відповідати вимогам, викладеним у інструкціях до лікарських засобів, зокрема:
 ·       якісно вентилюватися; 
·       мати сталі показники конкретно визначеної температури та вологості повітря. Холодильники у відведених приміщеннях повинні бути оснащенні термометрами, які необхідно повіряти відповідно до графіку повірки вимірювальної техніки, дотримуючись затверджених міжповірочних інтервалів. У зазначених приміщеннях вологе прибирання з застосуванням дозволених засобів має відбуватися щодня. Це оформлюється графіками та журналами обліку проведення прибирань. Відповідальна особа також повинна перевіряти зберігання лікарських засобів, зокрема цілісність упаковок, актуальність терміну придатності. А за найменших сумнівів у їх якості - звертатися до Держлікслужби для лабораторної перевірки.
Для фіксування процесу моніторингу, особа, яка за нього відповідає, керується:
 ·       Порядком прийому, зберігання та списання лікарських засобів; 
·       Журналом обліку отриманих та використаних лікарських засобів;
 ·       Журналом контролю температурного режиму та рівня вологості приміщення, тощо. У лікувальному закладі також має бути особа, з наявною вищою медичною або фармацевтичною освітою, яка відповідає за фармаконагляд. Нею контролюється своєчасне подання медичними працівниками карт-повідомлень про побічні реакції від прийому лікарських засобів, застосування вакцин, тощо. У її обов’язки також входить щороку складати звіт про випадки небажаних реакцій, постійно здійснювати облік таких реакцій, взаємодіяти з органами державної влади щодо фармаконагляду.Чим правильніше і точніше буде оформлена документація, що стосується взаємодії лікарів та пацієнтів з лікарськими засобами у лікувальному закладі, тим простіше буде звітувати до контролюючих органів, тим менш проблемним буде проконтролювати процеси, пов’язані зі зберіганням та використанням лікарських засобів.Більше інформації в першоджерелі.
 
Форум » САПР » Общие вопросы. » ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ЛІКАРСЬКИМИ ЗАСОБАМИ У КЛІНІЦІ
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:




Контакты
Copyright furnipro.info © 2010 - 2024