Pravova_Dopomoga | Дата: Понедельник, 13.03.2023, 22:24 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Проверенные
Репутация: 0
Статус: Offline
|
Інформація взята зі статті юристів на сайті компанії "Правова допомога", посилання на повний текст тут. Репостимо найважливіше.Якщо пацієнт здійснив передоплату, і просить такі кошти повернути, не важлива причина - ПОВЕРТАЙТЕ. Практика показує, що половина таких пацієнтів все-таки повернеться до вас.Що ж робити, коли не тільки кошти сплачено, але і послугу надано? Головне не панікувати. Перший, хто зустрічає таких пацієнтів - це працівники рецепції або адміністратори, на їх плечах найбільше навантаження.Вони повинні зустріти, запитати що сталось, і які претензії має пацієнт. Якщо пацієнт агресивно налаштований, або поводить себе неадекватно, є два варіанти: попросити його заспокоїтись і написати письмову заяву;викликати поліцію.Після того, як пацієнт заспокоївся, і зміг викласти або усно, або письмово свої претензії чи зауваження, є багато різноманітних сценаріїв, що далі. Наприклад: розглянути заяву, і направити на Медичну раду; розглянути і все. В першоджерелі також розглянуті практичні випадки та поради щодо таких випадків.
Сообщение отредактировал Pravova_Dopomoga - Понедельник, 13.03.2023, 22:24 |
|
| |